Proiecte Erasmus+

Scris de Gradinita Model

Updatat la January 28, 2022

I. KA122-SCH Modern, Oportun, Dinamic, Educativ, Ludic (Model)

Număr referință: 2021-1-RO01-KA122-SCH-000021540

Perioada de implementare: 01.11.2021 – 01.11.2022

Partener – QUARTER MEDIATION – OLANDA

Obiective: Îmbunătățirea competențelor didactice prin aplicarea metodelor și instrumentelor inovative în activitatea didactică. Cursul promovează gândirea intuitivă, creativitatea, deschiderea de a descoperi și explora pot să facă echipă cu gândirea rațională, contribuind astfel la noi descoperiri și la o capacitate mult mai evoluată de a experimenta.

Participanți: 4 cadre didactice de la Grădinița Model.

II. KA 210- LITTLE OUTDOOR LEARNERS (L.O.L)

Număr de referință: 2021-1-RO-01KA210-SCH-000027212

Perioada de implementare: 01.11.2021 – 01.11.2022

Coordonator: Grădinița Model

Parteneri: Šiaulių r. Kuršėnų lopšelis-darželis – Lituania ; Nipiagogeio Voulas – Grecia

Obiective:

O1. Creșterea gradului de implicare a cadrelor didactice, părinți, preșcolari, membri ai comunității în activități de promovare a activităților în aer liber.

O2. Creșterea curiozității și motivației copiilor pentru activitățile creative în afara clasei, implicarea a cel puțin 85% din numărul total de copii în activițăți în aer liber pentru a studia, pentru a respecta și a proteja natura, mediul prin crearea de oportunități de învățare în aer liber.

O3. Creșterea calității procesului educațional, crearea unei educații centrate pe copii, adaptare a curriculum-ului la nevoile actuale ale familiei copilului, comunității locale.

III. KA 220 – ACTIVE STRATEGIES FOR INCLUSION AND DIVERSITY IN A EARLY CHILDHOOD (A.S.I.D.E.C)

Coordonator: Grădinița Rază de Soare – România

Parteneri: Detska gradina „parvi yuni” – Bulgaria; Drzavno muzicko uciliste Todor Skalovski- Tetoec – Macedonia; Sait Çiftçi İlkokulu – Turcia; Akademia Maluchów Nr.2 – Polonia; Grădinița Model – România.

Obiective:

O1. Dezvoltarea competențelor profesionale alea cadrelor didactice, școlile partenere pentru a răspunde adecvat nevoilor educaționale ale copiilor prin promovarea educației incluzive, prin tehnici concrete de predare-învățare și adaptare curriculară individualizată.

O2. Creșterea gradului de adaptare și integrare a copiilor cu vârste 3/7 ani la viața școalară și socială, îmbunătățirea frecvenței școalare și reducerea fenomenului de abandon școlar prin creșterea gradului de pregătirea copiilor preșcolari de a răspunde pozitiv la provocarea diversității și promovarea unei atitudini tolerante, deschise, de acceptare și înțelegere a diversității de orice tip.

O3. Îmbunătățirea calității procesului educațional, elaborarea planurilor educaționale individualizate, realizarea unei educații centrate pe copil și adaptarea curriculumului la nevoile curente ale copilului, familiei, comunității locale.

Te-ar mai putea interesa si …

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *