I. KA122-SCH Modern, Oportun, Dinamic, Educativ, Ludic (Model)
Număr referință: 2021-1-RO01-KA122-SCH-000021540
Perioada de implementare: 01.11.2021 – 01.11.2022
Partener – QUARTER MEDIATION – OLANDA
Obiective: Îmbunătățirea competențelor didactice prin aplicarea metodelor și instrumentelor inovative în activitatea didactică. Cursul promovează gândirea intuitivă, creativitatea, deschiderea de a descoperi și explora pot să facă echipă cu gândirea rațională, contribuind astfel la noi descoperiri și la o capacitate mult mai evoluată de a experimenta.
Participanți: 4 cadre didactice de la Grădinița Model.
II. KA 210- LITTLE OUTDOOR LEARNERS (L.O.L)
Număr de referință: 2021-1-RO-01KA210-SCH-000027212
Perioada de implementare: 01.11.2021 – 01.11.2022
Coordonator: Grădinița Model
Parteneri: Šiaulių r. Kuršėnų lopšelis-darželis – Lituania ; Nipiagogeio Voulas – Grecia
Obiective:
O1. Creșterea gradului de implicare a cadrelor didactice, părinți, preșcolari, membri ai comunității în activități de promovare a activităților în aer liber.
O2. Creșterea curiozității și motivației copiilor pentru activitățile creative în afara clasei, implicarea a cel puțin 85% din numărul total de copii în activițăți în aer liber pentru a studia, pentru a respecta și a proteja natura, mediul prin crearea de oportunități de învățare în aer liber.
O3. Creșterea calității procesului educațional, crearea unei educații centrate pe copii, adaptare a curriculum-ului la nevoile actuale ale familiei copilului, comunității locale.
III. KA 220 – ACTIVE STRATEGIES FOR INCLUSION AND DIVERSITY IN A EARLY CHILDHOOD (A.S.I.D.E.C)
Coordonator: Grădinița Rază de Soare – România
Parteneri: Detska gradina „parvi yuni” – Bulgaria; Drzavno muzicko uciliste Todor Skalovski- Tetoec – Macedonia; Sait Çiftçi İlkokulu – Turcia; Akademia Maluchów Nr.2 – Polonia; Grădinița Model – România.
Obiective:
O1. Dezvoltarea competențelor profesionale alea cadrelor didactice, școlile partenere pentru a răspunde adecvat nevoilor educaționale ale copiilor prin promovarea educației incluzive, prin tehnici concrete de predare-învățare și adaptare curriculară individualizată.
O2. Creșterea gradului de adaptare și integrare a copiilor cu vârste 3/7 ani la viața școalară și socială, îmbunătățirea frecvenței școalare și reducerea fenomenului de abandon școlar prin creșterea gradului de pregătirea copiilor preșcolari de a răspunde pozitiv la provocarea diversității și promovarea unei atitudini tolerante, deschise, de acceptare și înțelegere a diversității de orice tip.
O3. Îmbunătățirea calității procesului educațional, elaborarea planurilor educaționale individualizate, realizarea unei educații centrate pe copil și adaptarea curriculumului la nevoile curente ale copilului, familiei, comunității locale.
0 Comments